fredag den 16. november 2012

Ferie på Gran Canaria


Min mor og jeg nyder en uges ferie på Gran Canaria. Med masser af tid i solen og til at lave håndarbejde.





Her er hvad jeg har nået i denne uge.


Først lavede jeg disse bukser for Mette. Nogle hun skal bruge som gave. De ser ud til at være lilla, men de er brune med orange kanter. 
Knapperne laver jeg ved at hækle omkring en almindelig knap.



 Bagefter strikkede jeg disse bukser til William. Det er vist det 3. par han får. Han er vokser ud af de andre. Godt at det er nemt at lave et par nye :-)


 Denne lille hue fik jeg lavet til et sæt som jeg havde strikket inden ferie. Laver mange sæt med bukserne som de andre to og så en hue til. Laver det så de passer til en body-stok jeg har købt. Så bliver det til en fin barselsgave. Dem har jeg lavet rigtig mange af.




 På flyveturen fik jeg hæklet disse grydelapper. Der er gode kraftige da de er lavet af det tykke bomuldsgarn - i vaffelmønster og så er de i to lag.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar